Four Elements Trainer

Four Elements Trainer [v0.9.6d] [Android]

  • Type:ADV
  • Tags:Parody, Corruption, Exhibitionism, Animated, Bukkake, Incest, Yuri, Anal, Blackmail, Fantasy, Femdom, Maledom, Milf, Mind Control, Blowjob, Pregnant, Prostitution, Puzzle, Rape, Tentacles, Combat, Defloration
  • Language:English
  • Censorship:Uncensored
  • Release date:27 Oct, 2021
  • Platform:Android 4.1+
Size: 609.mb
Download
/ Download Hentai Games / Four Elements Trainer [v0.9.6d] [Android]
Description:

Four Elements Trainer is a massive undertaking set in the universes of Avatar: The Last Airbender and The Legend of Korra, and will be four complete games all united into one. Along the way, you’ll find plenty of (fuckable!) characters, quests, stories, fights, and mysteries to unlock.?

Screenshots:
Rating:
7.35 (857) 12345678910
Loading...
Changelog (v0.9.5b):

What's in this build? Clearly there will be some spoilers here so... perhaps not look at this until you've finished playing the build.
-There's an anal scene(two versions) with Opal.
-There's a one on one vaginal scene with Suyin.
-Two handjobs(Kuvira and Zhuli)
-A vaginal scene with Zhuli.
-Another possible scene with Suyin. If you turned down Baatar's threesome suggestion you won't see it.
-Two of the player's previous incarnations will lick dick!
- Your dick will get slapped!
And a couple of other smaller things along the way.

Comments to “Four Elements Trainer [v0.9.6d] [Android]”
  1. Anonymous

    Last version i could play 30 seconds before the game crashed… This new version i can’t even enter the game…

  2. Anonymous

    New veraion plz

  3. Meow

    Is this game still ongoing???

  4. Anonymous

    A new version came in

    • Anonymous

      Where can I get it?

    • KHALIL

      علقت في مرحله في هذا التحديث ما الحل الرجاء الرد

    • KHALIL

      I got stuck at some point in this update, what is the solution please?

    • Meow

      What version?

  5. God

    Why am I stuck in the loading screen pls help

    • Anonymous

      Hahaha

    • Anonymous

      god stuck loading ha

  6. Totallynotanoob v2.0

    The game is already on 9.5d please update it.

  7. Hajnsbnskbs

    How to find the whore in book3

    • Anonymous

      Hahaha

    • Anonymous

      The is sooo good!!

  8. Anonymous

    When is the new update coming out?

  9. DQ

    This is a good game ngl but the only one bothering me is the sex scenes. They’re too boring and shit. I’m here to fap give something good lol.

  10. Fyllo

    I stuck at book 4 in jail ? The game say end of build why ?

    • Anonymous

      U have to wait for the next update

      • Fyllo

        Ok thank you next update roger

      • Anonymous

        And we have to play in from start?

      • San

        Your save file still work on the new update. So just save the game, after the next update the game will start from there.

  11. guy7

    great fucking game and great developers i just wish there were more ikki/jinora scenes together or something also the new update is alright

  12. Hazuno

    Game pretty gud …..but it gets rlly lonely when I finished it…..u guys got any clue of when the nxt update gonna release???…cuz I would rlly appreciate that info…..welp..have a nice day y’all…and hope u still have more fuel left after playing this game xD

    • Daishin09

      Update 8/24

  13. Sam

    Im stuck in book 4 love days 11.when i go to train it say under developement and when i try to go outside it says there’s nothing here.Can someone help me?

    • Anonymous

      Book 4 love route is still under development like it says so wait till the next version gets released

      • Anonymous

        But there are already s couple new version that came out so just download it here are update the game

  14. Anonymous

    How do i unlock ikki scences wich version should i download to get thrm

    • Anonymous

      There are no ikki scenes untill now

      • Anonymous

        Oh yes there are

  15. bla

    is the chapter 4 love route finish?

    • Not

      Yet

  16. TingTing

    This game SUPER lit and funny. Keep releasing new versions until it’s finished. I downloaded it WAAAYY too much though so imma just wait till a whole lotta content is waiting for me. Cheers. Keep up the Legend-ness. That’s not a word.

  17. Sr.Peru

    fuck my game doesn’t even leave the “wait while we load” screen which is literally when you open the app

  18. Anonymous

    DO NOT PLAY HAMMER TIME WHILE SKIPPING. IT WILL FUCK YOUR GAME UP PERMANENTLY!

    • Question

      Yup screwed up my game had to delete and reinstall listen for the love of God listen to us when we say Hammer Time plus skipping equals uninstall and reinstall cause your screwed

    • Ottifantsir

      If you’re playing on Android, hold on the app icon until a menu pops up, then choose app-info. Under Storage, choose to delete the data. This will completely reset the game, but you won’t have to uninstall and reinstall at least.

      ON ANDROID, DON’T PLAY HAMMER TIME AT ALL!

  19. Shaft

    I’m at chapter 2, how do I max out AZ public? Nothing I do moves it from 2/3

    • Shaft

      Never mind, I got it

  20. Anon

    Can’t do the suit up mission in chapter 1. The game in fire nation tavern doesn’t work. But all in all good mobile version. Haven’t played chapter 4 yet.

    • Lelo

      hey bro can you help me do the suit up mission? because I don’t know how to do it

      • Anonymous

        Just wait

    • Anonymous

      stuck at suit up quest. can’t complete that quest. Pls give me advice.

      • Sr.Peru

        Sorry could you tell me if you managed to do the Suit up mission I press to do nothing else occurs

  21. Jew Biden

    Hey guys the 9.3e version is just a more polished version nothing new no bugs that’s all don’t waste your time searching everywhere to get it

  22. Jew Biden

    Does mity have there own website to download the game ?

  23. Anonymous

    This is the latest version?

    • Anonymous

      Please reply asap

      • No one

        No wait for the new update

  24. Anonymous

    The new update opens up as different app and doesn’t contain my previous savings…any way to get my savings back ?

    • Anonymous

      Go to your file manager, Android > data > previous version game file > saves (copy everything and paste it into new version)

      • Anonymous

        But i got the rollback error.how to fix it?

  25. Tom

    The lastest update is hard to play minigames, they are all get lag and slow, blackjack get some errors, i can’t play hammer’s time. And blow the doll in book 4 is so hard, the circle moves can’t predictable, please fix it for me, thank you

    • Anonymous

      How to hit hammer bro
      Give me advice please
      I stuck this mini game :'(

      • Anonymous

        You can actually hold the “hit” button and the hammer won’t actually hit yet. So just hold the button and only release when it’s in the middle.

      • Sr.Peru

        man sorry but even this way it doesn’t work I’ll have to close the game and open it again I think it’s a good thing maybe put a button in the upper right corner saying “give up”

  26. Anonymous

    The game is nlt loading when i open it i can online see caxhub ad

    • Anonymous

      Im using an a51

    • Anonymous

      it takes some time for the game to start. 1-2 minutes depending on your phone

  27. Lazarus

    Dude fucking 10/10 would recommend I love this game and it’s ducking funny as hell at times

    • Anonymous

      Joe biden

  28. Anonymous

    It would seem that the new version runs on a new launcher, like cuxhub or something, its different to what this site use to post…

    • Anonymous

      this is an unofficial port of the pc version, the official version will be available later

  29. Anonymous

    The link that currently posted as of May 10th is still the link for v0.9.2c, when it should be the link for v0.9.3.c, we’ll just have to wait a bit till the new link is posted…

  30. Rigged

    Can someone tell me what’s new on this update cuz that changelog wasn’t true at all.

  31. Lildrake

    So, how do I update my game with a new version? I can’t open up or find any of the games folders. I use a google pixel 5.

  32. Anonymous

    Yo I’m having trouble with the suit up quest in book 1 every time i tap it to start it just goes back to the village map what can i do

    • Rigged

      YOW what’s the update all about? When I tried to click the option Take pepper for a ride it still says under development. So What’s this update all about

  33. Yo

    I cant go further with training IT says under devploment zo where do i update

    • No one

      Because hes not done making the game yet i found this game entertaining like summer time saga

  34. Boody

    Hey guys when will be the next update out

  35. Normal Guy

    Uhm, guys i am kinda stuck on book 3 love route, when u need to build the brothel and u need to talk to someone to convince Toph, i dont even know where this person is, can someone help?

    • jakeie

      you need to talk to shady i believe, well the shady woman.

  36. bruh456

    where does the story end so far in book 4 love route in this current version?

    • jakeie

      well its stopped for me when you get the poison out of korra in the swamp after talking to ikki and jinora. soooooo more than likely there because when i click on the sky bision pepper it says under dev

  37. fleur

    when is book 4 love route ready i get stuck on day 11

    • jakeie

      you gotta go to the gate fam i got stuck too but talk to shady outside the gate

      • Pls answer fast

        But when I go to the gate it says nothing going on here and the other things also don’t change anything it’s stuck at daytime

    • Brooh13

      Yeah same stuck at day 11, i click all scenarios. Nothing happens

  38. Ryan Shadpoor

    Is this the most current version of the game and how will I tell when it uploads?

    • Rndva

      Yess just download ane enjoy

  39. Kar

    Link removed, pls gimme a new one

  40. greyrat

    Anyone know where the save files for android are?

  41. bob

    when is the update that continues the Korra romantic path going to be released? It’s really interesting tbh and I really wanna continue it. ngl.

    • Totallyanoob

      Well on their patreon page they said that FET will be on haitious cause the writer of the game is having some issues and well we might have to wait and pray boys

      • CrazeXgame

        Damn seriously and I was really excited for it to update

      • bob

        damn it. that sucks.

    • Rndva

      Its hear just download the latest version bro

      • jakeie

        is it the full version because im stuck in the swamp with ikki and jinora after we get the poison out of korra

      • White

        I’m stuck in that part too, did you get through?

      • jakeie

        nah man i havent, i guess thats where its done for now

      • jakeie

        how are you btw @white

  42. Bubbles

    Shoot, finally finished and actually teared up when it was over…

  43. Boons

    The mega link is broken. Please fix it or provide a different one

    • Rndva

      Download mega app then download

  44. Kaif Nihar

    The mega lonk is broken please provide another link

  45. Boi

    The download link is unavailable please fix this

  46. CrazeXgame

    When is the next update pls o beg you when

  47. AirSupply

    what is the meaning of under development sign?

  48. fuk yu

    fucking mega only download!

  49. Totallyanoob

    Go to Mitty’s patreon page they got 0. 9.7d

    • Boi

      Do they? I mean for free I see only 8.7d but I know Patrons have the newer update but that new! I don’t think so.

  50. Dayton

    WHEN IS THE NEXT UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Boi

      A few days ago

  51. KAHLIL

    Please reduce Cora’s chest size

    • wackotabacko

      Yeah their breast seems a little unnatural, nothing wrong with it though; just my personal taste lmao

      • KAHLIL

        When will the next update be downloaded, please respond quickly

  52. KAHLIL

    I hope for development as soon as possible

  53. Android lover

    Is the link broken? Stuck at 35%

  54. tadachi

    Does it work on android 4.4 (kat kit)?

  55. Chicken

    Hi im already in book4 and chose love route and reached the “under dev” sign could you tell me what to do now??

    • Skandu29

      Wait for the next update

      • Chicken

        When tho??

  56. Sandman

    so i downloaded the file and it’s an ‘APK’… what do i do with this…? run it with daemon tools or something?

    • Sandman

      oh this is mobile only, i guess?

    • Boi

      It’s says platforms: Android. As in APK

  57. Janitha

    This is my 2nd download..man..after a long time සුපිරී

    • How to play hammer time game

      How to play hammer time

  58. AkB

    its not downloading

  59. The1TruePlug

    App not installed / please help, I’d like to play the updated version

  60. John

    How do I launch the game from mega

  61. Lokman

    Is this game offline?

    • muf57

      yes

  62. Iman

    Is this a game we should chose the way???

  63. Suhas

    Game not loading

  64. Tristan

    how do i download this game on my ipad?

    • Android

      You dont.. toss it in the trash and get a android

    • bruh

      Bruh

    • Young thug

      This nigga using his fucking iPad lmao nigga need to be discreet use a smaller fucking device nigga

  65. mavo

    how do i launch the game from my laptop, its a windows

  66. Xavier

    Being an avatar last airbender fan and this being the first game I installed that were from this site (cuz I love avatar) this is beautiful. I enjoyed my journey so far. First I took love route and currently on my slave route in fire nation. No other complaints but the long loading screen. That is all. This game is awesome.

  67. Jimmy

    Im stuck at the airship after i help korra get his powers back..and then what? All place i click and it said “under development” hmm..

    • ekoy

      updated na bro

  68. Totallyanoob

    When was this last updated? I played 8.5c not long ago and on the oatreon page mitty heqvent realsed the latest one for public yet.

  69. Bee

    If you stuck at loading, wait until 10 minute, if still stuck try install it, use SAI installer

    • Bee

      And wait until 10 minute again, my device not get stuck anymore after us SAI installer, if still stuck maybe your device not compatible,

      • Arthur

        What is sai istaller?

    • GG LUV GAMES

      how? idk how, lol

      • Arthur

        Sal*

  70. Janitha

    පට්ට බාන්

  71. Superman

    Im sorry but, i stucked at the first loading screen, fixed it please

  72. Lando

    when engaging crab battle in Ba Sing Se somehow my game get stuck with so many bug text in it, and i can’t progress since then :(

    • Meru

      Is there an option “ignore” in it?

  73. Yweyee

    The game awesome. Just after the water tribe I get stuck at fire and idk how to get past it. I did all the military stuff. Got max amounts of cows. I fucked all the girls I’m aloud. And I also defeated the spirit. But it won’t let me leave even after I have the one princess become my slave. How do I leave?

    • Nima

      Go to the tower at night time.

  74. Leo

    It won’t let me enter my name and continue for some reason? How can I fix it?

  75. John

    App is broken, it’s stuck at the come visit me blogspot link

  76. Xeron

    I can’t play it, it stuck at loading

    • Boi

      For me it takes like 3-5 minutes to load in, so wait 5 minutes and see if it loads

  77. Kidalar

    Link is broken

    • Wooz

      fixed

Leave a comment Required filds must be filled, e-mail will not be published. To add an avatar use the Gravatar service.